23.07.2012

Cieszę się jak dziecko- Czyli pierwszy stos...

Tak widok który raduje serce i dusze i najlepszy jest na wszelkie smutki;-)
Tak wiem zdjęcie nie najlepszej jakości,ale zaczynając od dołu:
1. E.Morycińska-Dzius - Rozsypane fotografie.
2. E.Haas - Sekrety Notatnika.
3. I.Shamir -Skrzypce Hitlera. 
4. S.Blake - Niedoręczony List.
5. L.Shaffer - Szczęśliwy traf.  
6. J.Moyes - Ostatni list od kochanka. 
7. J.Boyne - W cieniu Pałacu Zimowego.
8. S.Ross - Tata.(wygrana w konkursie SMS-owym wydawnictwa Prószyński i S-ka- dziękuje)
9. G.Shteyngart - Supersmutna i prawdziwa historia miłosna.(w trakcie czytania- ech co ta książka wyczynia w mojej duszy)
10. S.Richardson - Serce dziewczyny.( szacowna staruszka na samym szczycie jak wisienka na torcie,a jakże:-) ) 

6 komentarzy:

  1. gratulacje, rewelacyjny stos, życzę miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwy traf czytałam i bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze,to niezmiernie cieszy że ktoś odwiedza Wieczór z książką;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozsypane fotografie. Zazdroszczę bardzo :)

    Miłego czytania !!
    Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj dzięki za odwiedziny na blogu;-)Ja też długo czekałam na Rozsypane Fotografie i także się cieszę.Może kiedyś jak już się nacieszymy swoimi książkami do się wymienimy i ja Ci pożyczę do przeczytania tę,a ty mi co innego;-)Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Przepraszam za nietypowe pytanie dwa lata po publikacji posta, ale... czy "Serce dziewczyny" Richardsona to przekład "Pameli"czy "Clarissy"? Poszukuję tej informacji, a niestety internet nie chce jej zdradzić, nawet katalog Biblioteki Narodowej milczy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń