04.09.2012

Witaj szkoło... ;-)


Wprawdzie nowy rok szkolny rozpoczął się wczoraj,ale to dziś pierwszy, poważny szkolny dzień- z teczką na plecach,zeszytem w dłoni...Ja  nieposiadająca swoich dzieci jako ciocia stoję z boku i bacznie obserwuję dzieciaki w swojej rodzinie...I nie pozostaje mi nic innego jak tylko mocne trzymanie kciuków za uczniów tych małych,większych i nastoletnich...Mam nadzieje i tego życzę"moim dzieciakom",że wiedza zdobyta w pocie czoła, przyniesie czasami chwile radości i zaprocentuje kiedyś w przyszłości... ;-)

Ps.Co do książek, to niebawem będzie, o kolejnej "staruszce która się czyta".

                                                              { Missy }

2 komentarze:

  1. Ach! cóż to za fotografia!Jestem zaczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj...Też się zakochałam w tej dziewczynce,a fotografia z sieci.Pozdrawiam:-)

      Usuń