30.10.2012

Smutno mi Panie...





                                       Smutno mi Panie... 
                                        
                                      
                                       Dziś mam dzień,
                                      Co się nazywa rozstanie
                                      Dlatego smutno mi Panie.

                                     Któż wiedzieć mógł,
                                     Że tak się stanie.
                                     Ja nie wiedziałem.
                                     Biegłem dniu na spotkanie
                                    A teraz... smutno mi Panie.

                                    Radosne życia spotkanie
                                    Dnia wspólne przeżywanie.
                                    Konieczne? Tak... - rozstanie
                                    Jednak, smutno mi Panie.

                                   Wiem... Ciebie obrażam Panie
                                   Grzech pomnażam Panie
                                   Jednak... Konieczne - rozstanie
                                   Dlatego smutno mi Panie

                                   Wyjdę porankowi
                                   Na spotkanie
                                   Jednak...
                                   Smutno mi Panie. 

                                   autor:Tojewski


Odeszła Wielka Wojowniczka, Miłośniczka świata i życia...Dająca siłę wszystkim 
i każdemu z osobna...
http://chustka.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz