08.03.2013

Nasze babskie święto...i...;-)



                                 
Święto Kobiet
Ryszard Przymus
Dzisiaj dzień piękny, uroczysty!
Taki dzień raz się w roku zdarza,
gdy 8 Marca z gwarem wiosny
wytryśnie z kartek kalendarza.Tak, to
                                                 
wspaniałe, wielkie Święto,
więc śpieszą chłopcy i panowie
z bukietem życzeń w barwach kwiatów -
Uśmiechnąć się do Wszystkich Kobiet.

Dziś,Nasze Kobiece Święto,w którym zostałam obdarowana:pięknymi kwiatami,życzeniami,
ciekawą książką-której nie miałam okazji jeszcze przeczytać i atrybutami damskimi,które oczywiście
zawsze są niezbędne;-) 

                                      
                                             
To także dla mnie osobiście moje Małe,Wielkie Święto...;-)Tak,tak, stuknął mi pierwszy roczek w świecie blogowym...Może nie tak spektakularny,jak to bywa u innych, ale najważniejsze,że jest częścią mnie,mojego małego świata, moich książkowych wyborów...Chciałam też, bardzo podziękować, za wszystkie odwiedziny i pozostawione komentarze....A w szczególności Wielkie Dzięki wszystkim Obserwującym,bo bez Was byłoby Tu bardzo smutno...Mam nadzieję,że z kolejnego roku blogowania będę czerpać także wielką radość,bo przecież czeka mnie wiele pięknych książek do przeczytania,a to wielka przyjemność i radość...


                                              
                                                                 

4 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę wielu kolejnych, wspaniałych lat blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog :))
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i życzę zapału na kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń