24.09.2013

Dziś o "dziurach książkowych"...

Dziś miały być kolejne wrażenia z przeczytanej książki,ale jakoś mi tak nie śpieszno po wczorajszym- zdjęciu Gigancie.Basiu dzięki za info;-). Laptop fiksuje na całego i słuchać się nie chce,nie wiem może go męczy "katar wirusowy",a mnie jesienny;-P

Dziś o "dziurach książkowych",tak dosyć mocno mnie "wcholerwijających". Nigdy nie było tajemnicą,że kupuję książki na rozlicznych wyprzedażach,bądź z drugiej ręki.Tak to jest jak żmija siedzi w sukurs z wężem w mym portfelu,a więcej się nie pracuje niż pracuje;-( Więc luki się nie chcą wypełnić i sprawa wygląda tak:

1.Tom 2i 3 trylogii P.Simons "Jeździec Miedziany"- Kupiłam,bo okazja niebagatelna była,a przeczytać zawsze baaardzo chciałam.I tak bidulki czekają na "swą starszą siostrę i me zmiłuj".
2.Oczywiście "W Kanałach Lwowa"- w tej lekturze niedoczas mam totalny,bo jak pomyślę,że chyba już wszyscy czytali "Dziewczynkę w zielonym sweterku" i tylko Ja chyba nie,to mnie aż zwija w środku;-(.
3."Sklepik z niespodzianką"- jak dotąd moja pierwsza i jedyna książka P.Michalak.A gdzie Bogusia i Lidka,kiedy pomyślę,jak pojawiają się książki tej autorki z prędkością światła,to popadam w rozpacz i stwierdzenie,że nigdy nie nadrobię,bo Marzę o Wszystkich Książkach Naszej Autorki;-/

Może mając ten post na blogu zdopinguje się "kupując łatki" i zaklejając dziury w biblioteczce,a może spadnie los szczęścia i wygram big kasę na big książki.Oj tam tak sobie słodzę,bo jesień się nie spisała i plącze deszczem już drugi dzień,a ja pytam gdzie ta Nasza Złota Polska? Na którą tak czekam;-) 

Ps.Gdyby coś ze zdjęciem było nie tak będę wdzięczna za info.

                                                                             { Missy }

10 komentarzy:

  1. Jak tak samo latam po antykwariatach i żałuję na nowe - co zrobić jak kasy nie za wiele:) Kupuję w promocjach. Powiem Ci, że zazdroszczę Ci "Sklepu..." Chciałabym mieć wszystkie 3. Mieszkam w Koszalinie, a akcja toczy się bodajże w Pogodnej, gdzieś pomiędzy Koszalinem, a Kołobrzegiem:) Fajnie by było o tym poczytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała przeczytać pozostałe części i wszystkie inne książki autorki.Są super na jesienną chandrę,takie ciepłe i klimatyczne,jednocześnie nie zmuszające do głębokich przemyśleń.

      Usuń
  2. Ze zdjęciem ok:) Dam Ci znać na przyszłość jakby coś wesołego tutaj wyskakiwało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając mój komputer to takich wesołości,będzie więcej...Wrrrrrr,nic tylko warczeć na niego i moje umiejętności,pożal borze ;-P

      Usuń
    2. :D:P Ja też do komputerowych geniuszy nie należę:)

      Usuń
  3. Czytaj szybko te książki i dziel się wrażeniami, bo mam ochotę na każdą z nich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana czytałabym,czytała-tylko pierwszych i dalszych części brak stąd te dziury:-P

      Usuń
  4. Chętnie przeczytałabym "Sklep" :) Zazwyczaj kupuję książki używane, albo w tanich księgarniach po 5 zł :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŻYCZĘ CI byś wygrała BIG KASĘ NA BIG KSIĄŻKI! :)
    Koniecznie podziel się recenzją tych cudeniek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kiedyś na pewno,jak zdobędę ich części pierwsze i ostatnie,bo tych mi brak stąd te dziury w biblioteczce.Pozdrawiam.

      Usuń