09.09.2013

Na herbatce u Pani Blythe...

Wspaniale było gościć z wizytą w Czterech Wiatrach.Gdzie morza szum i ptaków śpiew,a opowieściom
 nie było końca.

W tej magicznej krainie stoi domek,wokół niego wzburzone morze,a wewnątrz morze prawdziwej,czystej miłości.Miłości tej spełnionej,szczęśliwej,a u innych skrytej i wyśnionej.Miłości,która w nielicznych przypadkach jest także tą nieszczęśliwą- porwaną przez czarną,morską otchłań smutku i rozpaczy.

Taki mały domek,a mieści w sobie tyle odcieni miłości...a w nim Urocza,Młoda Gospodyni,a przede wszystkim żona swego męża-Zacnego Pana Doktora.
On leczy zbolałe ciała,a Ona mocno bijącym sercom,rozgorączkowanym umysłom od nadmiaru miłości dodaje otuchy. Młode małżeństwo,które los już zdążył wystawić na ciężką próbę,ale ból straty pokonali wieczną pamięcią i wielką i niezłomną Tarczą Swej Miłości.

Kiedy czytałam "Wymarzony dom Ani", niemal namacalnie czułam wesoło buzujący ogień na kominku w Czterech Wiatrach.Siedząc wygodnie w swoim fotelu,z zapartym tchem śledziłam opowieści Kapitana.Z podziwem przyglądałam się rodzącemu uczuciu,między piękną Kornelią, przystojnym Pisarzem.

I mogłabym tak ciągle i bez końca,bo wszystko to co związane z Anią ma swój czar i klimat.Zaś do pełni szczęścia brakowało mi tylko,tak na wyciągnięcie ręki poziomowych ciasteczek,tak lubianych przez doktora Gilberta.

                                                                  { Missy }

4 komentarze:

  1. Och uwielbiam Anię, uwielbiam, może za jakiś czas do niej wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także i aż się boję co to będzie jak się skończy;-)Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Zapraszam Was, drogie Wielbicielki Ani, w podroz na Zielone Wzgorze i miedzy innymi do miejsc, gdzie Montgomery ustawila wymarzony domek Ani. 2 tygodnie temu wrocilam z trzeciej podrozy na Wyspe Ks. Edwarda i oto, co na niej zobaczylam:

      http://kierunekavonlea.blogspot.com/

      Pozdrawiam goraco!

      Usuń
    3. Missy - dziekuje za odwiedziny na blogu :) Prosze, przyslij mi swoj adres, to cos znajde dla Ciebie :) Moj adres mailowy: info@choosinghope.org Pozdrawiam goraco!

      Usuń