20.02.2014

Mała niespodzianka ;-)



Marzec przyniesie wiele okazji do świętowania.Już za cztery posty wybije Mi 100,jaki do Was napiszę.A 8 marca - wszyscy którzy śledzą mojego bloga wiedzą-,że Wieczorowi z książką stuknie 2 lata. Okazje do świętowania są,to i prezenty być muszą;-) A oto Dla Was Stosik do Zgarnięcia,w skład którego wchodzą książki typowo kobiece.Starałam się wybrać lektury jak najbardziej adekwatne do Naszego święta;-) Od dołu:

1. ''Playboy''- opowiadania obyczajowe. 
2. N. Roberts ''Dziś i zawsze''. 
3. M.P. ''Zapach Twojego oddechu''. 
4. I. Kadare  ''Córka Agamemnona''. 
5. V.Martin ''Własność''. 
6. Brantome '' Żywoty pań swawolnych''.

Regulamin konkursu :

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Wieczór z książką... czyli  JA;-)
2. Nagrody pochodzą z prywatnej biblioteczki i są Moją własnością.
3. Konkurs trwa od 20.02.2014 - 10.03.2014 r.
4. Warunkiem przystąpienie do konkursu jest:
* dodanie mego bloga do grona obserwujących
* wklejenie zdjęcia- baneru u siebie na blogu
* pod postem standardowe zgłaszam się i pozostawienie adresu mailowego.
5. Rozwiązanie konkursu i losowanie odbędzie się 11.03.2014 r. 
6. Zwycięzca w ciągu trzech dni zobowiązany jest do przesłania swoich danych.W wyniku ich braku 15.03.2014 r zostanie wylosowany kolejny zwycięzca. 

Serdecznie zapraszam do konkursu urodzinowego,wiosennego i bardzo kobiecego;-) Jednym słowem stosik do zgarnięcia! 

                                                          Missy

17 komentarzy:

  1. Zgłaszam się !
    pelc.barbara@wp.pl

    zaraz dodaję banner do strony głownej czytelni - na dole.

    Jutro wspomnę o nim w porannym poście, to może zgłosi się więcej osób.

    Ale cudny stos!!!

    Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu,cieszę się,że stos przypadł Ci do gustu.Zgłoszenie przyjęłam pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    caroline92@o2.pl

    banerek dodany po prawej str :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się i ja! :) Spróbuję :)
    Baner znajdziesz na blogu http://zapiskispodpoduszki.blogspot.com/ w pasku bocznym po prawej stronie.
    Mój mail: spod.poduszki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Udostępnił też ten post na Facebooku i Twitterze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,dziękuję za zgłoszenie i rozgłośnie;-)

      Usuń
  6. I ja się dopisuję:):) Fajnie byłoby swój stan posiadania powiększyć o takie "drobiażdżki":)
    warunki wypełnione: http://zielonomi939.blogspot.com/ (po prawej stronie)
    adres: zielonomi939@gmail.com

    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam u siebie, cieszę się,że książki się podobają - zgłoszenie przyjęte.Pozdrawiam.Ps.Bardzo miło u Ciebie na blogu,energetycznie,zielono i nastrojowo.Na pewno będę bywać;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa!!! Bardzo wiele (!!!!) dla mnie znaczą!! - szczególnie, że nie znamy się "osobiście" i patrzysz na mój wirtualny świat z zewnątrz:)! Dziękuję:) A ja już nadrobiłam braki - nie wiem jak przegapiłam oczywiste:(
      Pozdrawiam!! I obiecuję, że też będę do Ciebie zaglądać:):) Gosia (obserwuję jako "GosiaGosia")

      Usuń
  8. Zgłaszam się :)
    e-mail: mylittleworld1111@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się:)
    linkinka08@wp.pl
    Baner jest na moim blogu po lewej stronie pt: konkurs #6
    dodałam do obserwowanych z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku jejku! Za seigneur de Brantôme moge dać się pokroić!! ;)

    Zgłaszam się więc z przyjemnością! malgorzata.o@vp.pl

    Banner konkursowy znajduje sie na stronie głównej, po prawej stronie. :)
    Trafiłam tu dzieki Basi z Czytelni i na pewno będę częściej zaglądać. Z radościa dodam do obserwowanych! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. O;-) Witaj,jak od Basi to tym bardziej się cieszę fajnie,że książka przypadła Ci do gustu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie mi przypadły, ale ta klasyka to prawdziwa perełka! :) Wielkie nazwiska sprawiaja że znacznie łatwiej cofam się w czasie. :)

      Usuń