17.02.2014

Pierwszy w tym roku...

Od góry zaczynając:

1. M.Szwaja "Stateczna i postrzelona". - przeczytana,opisana.
2. R. Vetere " Trzeci cud ". - się czyta ;-)
3. A. Kaczanowski " Bez końca". - j.w.
4. R. Wirick " 100 pocztówek z Syberii".
5. A. Gavalda " Pocieszenie". - przeczytana, opisana.
6. N. Sparks " Noc w Rodanthe".
7. Anonim " Perła ".
8. A. Walker " Kolor purpury".
9. D.Dixon " Język sekretów" .

Jeśli czytaliście coś z mojego stosu, zapraszam do podzielenia się wrażeniami;-) Dziś u mnie piękny, słoneczny dzień w sam raz na stosowny stos;-)

                                                                    Missy

8 komentarzy:

  1. Nic z tego nie czytałam. Wszystko zapowiada się ciekawie. Super stosik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Basiu za odwiedziny,czasami mam wrażenie,ze Ty jedna odwiedzasz mego bloga.Co oczywiście niezmiernie mnie cieszy,a z drugiej strony trochę tu u mnie smutno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie smutaj się Anno:D Ja też tu zaglądam, tylko czasami nic nie piszę:) Z Twojego stosiku czytałam "Kolor purpury" ale strasznie dawno temu. Aaa... i Sparksa też czytałam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Gosiu,że mnie odwiedzasz.Ja także do Ciebie "wpadam",lecz nie zawsze komentuję;-P Mam nadzieję,że dostrzegłaś w tym stosie pewną książkę,o której szerzej już niebawem.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. A wiesz, że mi umknęła:D Oczywiście też ją czytałam:)

      Usuń
  4. E tam, piszesz dla siebie, czy dla kogoś? Ja piszę dla siebie, a do mnie ludzie wpadają, bo ja wpadam do nich. Gdybym przestała odwiedzać blogi, to u mnie byłoby zero komentarzy, jestem o tym przekonana. Smutne to, ale niestety prawdziwe. Kiedyś będę pisać tylko dla siebie, odwiedzać góra 5 blogów, które lubię i będzie u mnie na pewno ciszej.

    U ciebie jest nastrojowo i romantycznie. Lubię ten twój klimat, dlatego wpadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Basiu,pewnie,że dla siebie.Owszem odwiedzam blogi i komentuje,tylko żeby był dialog nawet w internecie to potrzeba dwóch osób,a ta druga strona nie zawsze odpowiada.Dzięki,że do mnie wpadasz,na mnie czytelnia ze swoją żyrafą działa z kolei bardzo energetycznie i napędza do działania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak ma być! Już na dzień dobry żyrafa i jej niebieskie tło daje każdemu po oczach ;) Troszkę jarmarkowo i za bardzo rzuca się w oczy, ale mi się podoba.

      Usuń