24.09.2014

Wakacyjnie w pewnym mieście...





      

                   


  

  Wakacje już za nami. W letnim albumie utkane kolorowymi zdjęciami chwile ulotne co zwą się wspomnieniami...Ja także je mam...Z miasta co tchnie historia i chwała, z miasta którego już ciągle mi będzie brakowało..      

                             
Ps.Tak wiem i znowu baaaardzo długi czas mnie nie było. Juz jestem,wracam i będę ;-)


                                                                  Missy...












   

4 komentarze:

  1. Tak, tak, a tu stała czytelniczka zaglądała i nawet - zaniepokoiła się taką długą przerwą : ). Miło, że wakacje były udane. Czekam na nowe wpisy i pozdrawiam : ). Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak mi miło bardzo dziękuję.Ogarnięta jakoś życiowo wracam;-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj tak,a serce się rwie,by wrócić.Pozdrawiam Basiu.

      Usuń