23.12.2014

Ciasteczkowo nie książkowo...

                    
                             Pierniczki upieczone...

    
                      
                   Ciasteczka Pomarańczowe z czekoladą dla Mikołaja także...


         Panna choina stoi,lektura świąteczna się czyta...
         Tylko blog nie ogarnięty...No nic, nie można mieć wszystkiego...Jeśli ktoś tu jeszcze zagląda to                
          życzę:

         Zdrowia,bo kupić go nie można, 
         Spokoju,bo wszyscy go pragniemy, 
         Szacunku bliźniego nie tylko od święta, 
         Książki co do przyszłego roku Ją Zapamiętasz!!! 
                        Wesołych Świąt 
                                  życzy
                                   Missy...




2 komentarze:

  1. Zabawne te pierniczki:) Ja nigdy nie piekę, bo nie mam czasu:(
    Mam nadzieję, że Święta miałaś udane Aniu. Wprawdzie dzisiaj też jeszcze dzień świąteczny ale to już końcówka, więc dla mnie już po świętach:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Gosiu,hmm kurczę nic nie wiedziałam,ze u Ciebie brak pierniczków,bo mogłabym podesłać parę:-)I w tej chwili mowię na poważnie.A dla mnie to teraz taki okres między świąteczny,bo jeszcze Nowy Rok i Trzech Króli.Dzięki za wirtualne odwiedziny:-)

    OdpowiedzUsuń